ZalogujU┐ytkownikHas│o
Zaloguj mnie automatycznie przy ka┐dej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Forum www.mechanikaibudowamaszyn2011.fora.pl Strona G│ˇwna » PRZEDSTAW SI╩!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Moja stawka to 8,00-9,00 zł/h do negocjacji.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland
P│eŠ: boy

PostWys│any: Wto 21:45, 08 Kwi 2014    Temat postu: Moja stawka to 8,00-9,00 z┼é/h do negocjacji.

By┼éam zadziwiona efektem pracy, praktyka po┼éaczona z teori─ů - teraz jak mam problem lub czego┼Ť nie pami─Ötam zagl─ůdam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mateusz Kusznierewicz
ja kupowalam jako meizitang tak zwany czerwony a teraz okazuje sie ze to li da?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przychodnia wojewodzka gabinet nazywa sie Rajmed a przyjmuje w nim doc.
[link widoczny dla zalogowanych]
(ROBI to Albo na nieswiadomych albo na obcokrakowcach....stanowcze - nie nie nieeeeeeeeeeeeeeee!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam dzikie mięso, stan ropny i wypływa mi krew ...

peeling korundem i algi slim(dodaje troche kawy dla leprszego zapachu) zawiajm w folie, po godzinie uzywam olejek omega3 i banke chinska (masaz podcisnieniowy), a nastepnie koniec, ide na spacer rower itd lub odpoczywam, [link widoczny dla zalogowanych] Kalkulator, w którym można obliczyć swój rozmiar (czasami może okłamać)
IPL podobno w og├│le si─Ö nie nadaje na blizny (w og├│le ciekawe do czego si─Ö nadaje tak swoj─ů drog─ů niemniej, niby rozja┼Ťnia blizny, ale ma┼éo os├│b widzi po tym rezultaty) odezwe sie jeszcze, jak nie dzis to jutro napewno nie nabierajcie si─Ö na dobre opinie na temat tego doktora i na jego s┼éodzenie i teksty typu: wiec moze macie jakies pomys┼éy dla mnie, bo np za tydzien po pracy mam wazna wizyte a nie chce isc z oklapnietymi eks-lokami Od kwietnia jestem za granica wracam w pazdzierniku. [link widoczny dla zalogowanych]
serialowe rodzenstwo na wspolnej...monika i grzesiu przeciez jak wam sie nie podoba to nie kupicie, prosta sprawa, ale nie obrazajcie przy tym innych, calkiem niezasluzenie zreszta...THE END! Ostrzegam prze minimazerami, powoduj─ů utrat─Ö j─Ödro┼Ťci! KULTURA I POPULACJA - TAK TO SI─ś PISZE Chcia┼éabym m├│c go nosi─ç teraz, ale te┼╝ w lecie na ch┼éodniejsze wieczory no i wczesna jesieni─ů... Zabieg mia┼éam wczoraj - wyci─ů┼é klinowo, wygrzeba┼é co trzeba - samo wycinanie trwa 10 minut, dostaje si─Ö wcze┼Ťniej znieczulenie wi─Öc samego zabiegu absolutnie nie czu─ç;p ┼╗el zapowietrzy┼é si─Ö i zacz─ů┼é odpada─ç, wygl─ůda┼éo to paskudnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo to jest jeszcze kwestia wzrostu, ile macie wzrostu?
[link widoczny dla zalogowanych]
no rzeczywi┼Ťcie na tym zdj─Öciu ma bosk─ů figur─Ö, nie ma co! mam 23 lata i zarabiam 2000 miesiecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lepiej jest mie─ç kilka dro┼╝szych ciuch├│w dobrej jako┼Ťci ni┼╝ ca┼é─ů g├│r─Ö szmat Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] jutro w pracy oczywiscie nie?
Praktycznie nie liczy┼éam ilo┼Ťci, tylko stosowa┼éam ograniczenia wynikaj─ůce z tabeli podanej przez Hafs─Ö ( jak poda┼éam wy┼╝ej ) . Cieniowanie w┼éos├│w w tym salonie polega na podcinaniu d┼éugich w┼éos├│w u nasady co mnie bardzo zdziwi┼éo..... A teraz jest taka pogoda, ┼╝e mo┼╝na wyszystkie nowe rzeczy dla male┼ästwa, ubranka, po┼Ťciela itd przepra─ç i schn─ů w p├│┼é godzinki. mowisz ze ciekly azot pomoze na dzikie mieso??ze zniknie??? wazne zeby gdziekolwiek poszedl a w miedzyczasie moze isc na kurs jezykowy [link widoczny dla zalogowanych]
Siema Ja jestem za tym ┼╝eby┼Ťcie zadzwoni┼éy i si─Ö poprostu um├│wily Po co si─Ö tak m─Öczy─ç Heeejjj G┼éod├│wka oczyszczaj─ůca (lub dieta warzywno-owocowa). Oni te┼╝ my┼Ťleli, ┼╝e wszystko b─Ödzie takie pi─Ökne i kolorowe, a im bli┼╝ej podj─Öcia decyzji tym wi─Öcej schod├│w i w─ůtpliwo┼Ťci ....,z dwojga z┼éego to ju┼╝ chyba lepiej nawet wda─ç si─Ö w ma┼éy romansik z Ksi─Ödzem, a p├│┼║niej mimo cierpienia i┼Ť─ç w swoj─ů stron─Ö i ewentualnie wzdycha─ç sobie do niego, ni┼╝ zmienia─ç Jego ┼╝ycie o 360 stopni (przecie┼╝ nawet nie wiemy, czy co┼Ť z tego b─Ödzie) , a On ju┼╝ raz zdecydowa┼é wybra┼é Boga i to , ┼╝e zaszed┼é ju┼╝ tak daleko , ┼╝e jest 100% Ksi─Ödzem o czym┼Ť ju┼╝ ┼Ťwiadczy Bo to co oni musz─ů przej┼Ť─ç w seminarium , ta nauka to poprostu trzeba to czu─ç i lubi─ç inaczej cz┼éowiek tego nie przejdzie !!!!! Zawsze zalezalo mi na tym zeby partnerka doszla pierwsza, zeby jej bylo przyjemnie, no bo facet to facet, skonczyc moge zawsze... 21.co..lubisz nosi─ç ? W weekendy czasem siedze caly dzien przed kompem i jem, a czasem wyruszam na calodniowe wycieczki rowerowe, wiec sie miesiecznie zeruje Po zmianie rozmiaru na prawid┼éowy, stanik nagle znieruchomia┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy je┼Ťli wukonam tak─ů operacj─Ö, to moje w┼éosy zrobi─ů si─Ö rude czy te┼╝ b─Öd─Ö mia┼éa m├│j blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝da praca jest wa┼╝na tylko niekt├│rzy zapominaj─ů , ze zadowoleni ludzie lepiej pracuj─ů .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] na Urzedniczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Test pozytywny!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Musze powiedzieć, że cholernie się wstydziłem.
my┼Ťl─Ö, ┼╝e jej najwi─Ökszym b┼é─Ödem jest w┼éa┼Ťnie to, ┼╝e ona nie potrafi przyzna─ç si─Ö do b┼é─Ödu przeczytajcie pudelek... z blizn─ů wszystko okej? swiadczy o tym jej postepowanie.. Z kawa sobie dam rade, bo uwielbiam herbate wiec przezyje. [link widoczny dla zalogowanych]
mam taki plan ze za zaoszczedzone pieniadze otworze sobie swoj wlasny pensjonat albo jakis inny super wypas hihih (to piosenka z r3klamy maxwell ) Wypowiedzcie sie co o tym sadzicie zwlaszcza AFLE bo z Twej wypowiedzi zdaje mi sie ze miales podobny pomysl. i juz licze dni... Robi┼éam obiad i tak troch─Ö ┼║le si─Ö czu┼éam, tzn. zaraz zaraz delfin to ja piek─Ö takie ziemniaczki a nie olalala......ale niestety ja ju┼╝ mam takiego jednego co mu piek─Ö ziemniaczki i nie tylko...ale spytam, mo┼╝e si─Ö nie pbrazi jak nakarmie jeszcze kogo┼Ť . Zdarza mi sie,┼╝e przez 2-3 tyg (ale raz na p├│┼é roku mo┼╝e) zasypiam bez problemu bez ┼╝adnych wspomagaczy,jednak wi─Ökszo┼Ť─ç czasu to jednak bezsenno┼Ť─ç...Jak sobie radz─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sa naprawde super !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:*

od dzi┼Ť jestem posiadaczk─ů tego orbitreka
[link widoczny dla zalogowanych]
Ulla przepraszam , ┼╝e dyskutuj─Ö z tym elementem na twoim topiku , ale pozosta┼é jeszcze tylko jeden element uk┼éadanki i w┼éa┼Ťnie Hot Girl nim jest [link widoczny dla zalogowanych] ,zespol,ciesni,nadgarstka.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz tam 5 powodów - http://goldsgym.pl/dietetyka-dlaczego-nie-chu dne ,t,178,30,2.html - nie wszystkie do końca poważne, ale ma to sens.
[link widoczny dla zalogowanych]
a co tam jest ciekawego?
Wiem ┼╝e ci─Ö odrzuca od jedzenia ale spr├│buj co┼Ť zje┼Ť─ç.

Jestem zwiazana z Turkiem juz dwa lata.Jest kochany,dobry ,madry i niczym nie przypomina potwora jakie sie na tym forum opisuje.Nikt nie jest w stanie mi wmowic,ze on sie kiedys zmieni \tylko musze poczekac\,moze ktos mi wytlumaczy na co??? [link widoczny dla zalogowanych] jaki makijaz
Moja mama chyba wie ale nic nie mowi i dobrze. Mam blond wlosy i czasem uzywam szamponu z tej samej serii tylko ze fioletowego, taka plukanka. bia┼ée jak pere┼éki??? Potem jeszcze inne ma┼Ťci, w tym taka silikonowa (150 z┼é za 1 ma┼é─ů tubeczk─Ö) ale nic nie wida─ç by┼éo poprawy. NADWAGA TO OZNAKA TEGO, ZE ORGANIZM DOSTAJE CZEGOS ZA DUZO... [link widoczny dla zalogowanych]
do confused W r├│┼╝nych cz─Ö┼Ťciach cia┼éa, zgodnie z indywidualnymi osobniczymi sk┼éonno┼Ťciami, odk┼éadaj─ů si─Ö nieusuni─Öte przez lata z┼éogi i toksyny, co prowadzi do coraz mniejszej sprawno┼Ťci ca┼éego uk┼éadu kr─ů┼╝enia, a z kolei do licznych chor├│b. Hej Hej. si─Ö niepokoi─ç trwa┼éo to d┼éugo. Iwonko serdeczne dzi─Öki raz jeszcze za pogaw─Ödk─Ö, nie wiem czy ju┼╝ wyjecha┼éas na odpoczynek. BEZ PRZESADY ZARAZ BYSMY MIA┼üY MDLEC TO TYLKO DWA TYGODNIE NIE DWA LATA PA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mechanikaibudowamaszyn2011.fora.pl Strona G│ˇwna » PRZEDSTAW SI╩! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin